08 helmikuuta, 2013

Villasukka-Rok!

Jes! Kerrankin sain tehtyä kaksi villasukkaa valmiiksi! Isla sai uudet villit villikset ja oon niin ylpeä näistä. Mun mielestä sukista tuli vielä ihan megasöpöt. Nyt himottaisi tehdä heti Niksullekin uudet ja mulle ja kummipojille ja ja... Liikaa taas kaikkia ideoita päässä. Kuka mulle järjestäisi aikaa, että kaiken saisin tehtyä?





Jiihaa! I finally finished a pair of knitted socks. Now that´s rare! I usually only get the first one done and never do the other. Isla has new warm socks and and i´m very proud of me. They even turned out super cute! Now i have a crazy urge to do a pair for Niila and one for me and couple for my godsons and and... I have just too many ideas circling in my head. Who would kindly arrange me some time so i could just do?

16 kommenttia:

  1. Ihanat iloiset villasukat!

    VastaaPoista
  2. Hyväntuuliset sukat, villiksetkin näyttää ihan erilaisille kun on iloset värit :)

    VastaaPoista
  3. Onnittelut aikaansaannoksesi johdosta! Aivan ihanat sukat!

    VastaaPoista
  4. Tosi vitsikkäät sukat! :) Islan paitakin on mahtava, onko sekin omaa tuotantoa?

    VastaaPoista
  5. Non onpa ihanat! :) Tosi rock! :D

    VastaaPoista
  6. Hienot on!! Ja kettupaita!

    VastaaPoista
  7. Kiitos muruset! Villapaita on viime syksyn H&M mallistoa. Löytyy varmaan vieläkin joistain myymälöistä. :)

    VastaaPoista
  8. voi miten söpöt! mulla ei sit millään onnistu toi puikkoilu, saan vaan sotkua aikaan!

    VastaaPoista
  9. Suloiset ja ihanan väriset sukat! Voi kun tietäisikin mistä saisi hankittua aikaa kaikkien päässä pyörivien ideoiden toteutukseen. :)

    VastaaPoista
  10. No, ne ON kyllä söpöt! Mikä kärkikavennus sinulla on siinä?

    VastaaPoista
  11. Rosa: En mäkään mikään puikkotaituri ole, todellakaan. Sukkia oon tehnyt aina silloin tällöin, muuta en oikein edes jaksa opetella. Ja mun kädenjälki neulomisessa ei oo kovinkaan nättiä. :)

    Manda: No sanoppa se! Jos ois joku ajankäytön taikalähde olemassa jossain.. :)

    KahviKaneli: En mä vaan tiiä. Joku minkä oon kai joskus oppinut jossain koulussa, ehkä? Siis kavennusvaiheessa neulon aina joka puikolla kaks ekaa yhteen niin kauan, että silmukat loppuu.. Ja joskus jos on hyvin tilaa (eli tajuun aloittaa kavennuksen ajoissa) niin kavennan vaan joka toisella kierroksella.

    VastaaPoista
  12. Ihanat! Munki on pakko oppia tuo villasukkien neulomisen jalo taito! Millos pidetään kutomisklubi?

    VastaaPoista
  13. Tykkään väreistä ja siitä että onnistuit luomaan tasapainoisen epäsymmetrian! Ihastuttvat sukkaset!

    VastaaPoista
  14. Mun Tekemä: Yritetään sopia vaikka kuukauden sisälle joku päivä. Ois superkivaa! Mäkin oon tehnyt niitä neliöitä jo muutamia. ;)

    VastaaPoista
  15. Mahtavat värit! Osaat tuon yhdistelyn taidon :)

    VastaaPoista