19 maaliskuuta, 2012

3 Amigos

Muistattekohan tämän? Sain tilauksen tehdä kolme mäykkyä, jotka tulevat kolmelle pienelle lahjoiksi. Ajattelin tällä kertaa käyttää vähän enemmän luovuutta ja tehdä niistä enemmän mun näköiset (linkissä olevat kun olivat vähän sellainen pikatyö jotta sain arvostelun ulos ;). Mun mielestä nämä koirulit onnistui aika kivasti.














Remember this? I got a custom order for three dachshunds that will go for three little ones as gifts. I thought i´d use a bit more creativity and make them look more my style this time (the ones behind the link were quickies since i had to get the review out ;). I think i like these wienies.

14 kommenttia:

  1. Kerrassaan hellyyttäviä =D

    VastaaPoista
  2. Aivan ihanat! Siis tosi onnistuneet koirakaverit!

    VastaaPoista
  3. Aivan ihastuttavat ILMEET koirillasi :o)

    VastaaPoista
  4. Ihanat luppasilmät! Onko niillä jo nimet?

    VastaaPoista
  5. Suloisia ja kivan ilmeikkäitä!

    VastaaPoista
  6. Ihkuja!!! Mahtavat silmät :)

    VastaaPoista
  7. Mahtavat värit!
    Tossut muuten tulivat tänään ja saivat käyttäjältään hyväksynnän. Olivat kuulemma ne, jotka olisi pitänyt heti ensimmäiseksi tilata ;). Raportoin myöhemmin miten liukuesteet kestävät.

    VastaaPoista
  8. Söpöimmät koiraNEIDIT - ei voi noilla räpsyttimillä olla muuta :) Ja ihanaa hiukkasen myöhästynyttä synttäriä, kakku näytti just eikä melkein täydelliselle!

    Terkuin Mia

    VastaaPoista
  9. Ihania. Itekin olen nyt alkanut suunnitella eläimiä ja niiden tekoa odotellessa mielessä syrrää ihan toisella tavalla kuin kaavasta vaatteita tehdessä.

    VastaaPoista
  10. En olekaan käynyt blogissasi pitkään aikaan. Tosi kivan näköisiä haukkuja! :)

    VastaaPoista
  11. Voi miten hauskoja! Nuo erilaiset silmät tekee ihan valtavan paljon; niillä on ihan omat luonteet! :)

    VastaaPoista
  12. Kiitos kaikki muruset kommenteista!!

    Nonna: Mä en antanut näille nimiä kun ei jäänyt meille. Uudet omistajat saavat sitten itse nimetä ne. :)

    Marja: Kiva kuulla! Ne liukuesteet ei pysy. Oon nyt kuullut sen jokaiselta jonka tossuihin oon ne lisännyt. :(

    Mia: Mä oon kyllä sitä mieltä että se valkoinen on poika, se on vaan harvinaisen hurmaava poika. :D Ja kiitti onnitteluista! Kakku oli mahtavaa! :)

    VastaaPoista