01 marraskuuta, 2011

Tarvitsetko?

Myyty! 

Tilasin taannoin ulkomailta pieniä muovitaskuja joissa on yläreunassa uudelleensuljettava tarra (kun ottaa suojan pois). Tarkoitus oli laittaa mun rintamerkkejä näihin, mutta ovat just liian pieniä. Nyt on tilattu uudet isommat ja näillä en tee mitään.

Jos teet esim. koruja, tai tarvitset johonkin muuhun pieniä suljettavia läpinäkyviä muovitaskuja, laita mulle sähköpostia. Näitä pitäisi olla kaikki 100 kappaletta tallessa, saattaa puuttua 1 tai 2, mutta tod. näk. on kaikki tallessa. Yhtään en ole käyttänyt, mutta paketin olen avannut. Pyydän näistä saman mitä itse maksoin postareineen, eli 6 eurolla kaikki 100 kappaletta. Postarit sisältyy siihen. Myyn ekalle haluavalle.

Mitat 5 x 5 cm (suljettuna). 5 x 7 cm kun läppä ei ole kiinni.

3 kommenttia:

  1. Täällä olisi käsi pystyssä,mulla kun on jonkin verran vastaavia mutta aina tuntuu, että ne on liian isoja. =)

    VastaaPoista
  2. Oho, sehän kävi nopeasti! Laita mulle sähköpostia niin jatketaan kauppoja siellä. :)

    VastaaPoista
  3. Osuimpahan kerrankin oikeaan aikaan =)
    Pistin viestiä.

    VastaaPoista