14 lokakuuta, 2011

Heijastin kokeilu

Nyt kun heijastimille alkaa olla todellinen tarve, niin tein itselleni koekaniini-heijastimen, jossa on rintakoru-kiinnitys. Mulla kun joka vuosi katoaa ainakin yksi roikkuva heijastin jonnekin matkan varrelle, niin toivon ja luulen, että tämä pysyy nyt paremmin mukana. :)

Siistimminkin olisi voinut ommella, mutta koska tää tuli mulle, ei sillä ole niin kauheesti väliä.

Näitä taidan tehdä eri versioita sinne myyjäisiinkin sitten myyntiin. Ensin kuitenkin vielä lapsille omat, koska niiltäkin rasavilleiltä tuppaa ne roikkuvat aina katoamaan.


I made my first reflector today. It´s starting to get darker earlier and earlier here so this comes in need. Every year i tend to lose some of those hanging ones somewhere along the way, so this one is made as a brooch. I think (and hope) that its going to stick with me better.

This is not my best sewing but since it´s for my own use it doesn´t really matter. I am going to make a bunch of these (different kinds) for the fair as well, but first for my kids, since they tend to loose the hanging ones just as me. :)

5 kommenttia:

  1. Nätti, söpö.
    Maatuska-aihe on kaunis ja idea passeli tähän vuodenaikaan!
    Minulle tuli himo (?) ompeluun, kun tutustuin blogiisi. Ainoa ongelma on se, että en osaa ommella. Kokemus rajoittuu ala-asteen luokille ja pyjamaan. En pitänyt käsitöistä. Luuletko, että oppisin ompelemaan? Voiko sen oppia tekemällä ja kirjoista?

    VastaaPoista
  2. Aivan ihana heijastin! Minulla on ollut mielessä ommella lisää heijastinnauhaa vaatteisiin, mutta voisinkin tehdä jotain kivempaa heijastavaa. Kiitos virikkeestä. :)

    VastaaPoista
  3. Onpa söpö! Täytyypä itsekin kokeilla...

    VastaaPoista
  4. KahviKaneli: Kiitos ihanasta kommentistasi. Tulin tosi iloiseksi siitä ajatuksesta, että joku on saanut innostusta mun blogista. ♡
    Ihan varmasti opit ompelemaan. Ompelukoneen käyttö ei ole hankalaa ja siinä, kuten kaikessa muussakin, tulee nopeasti taitavammaksi kun vaan tekee paljon. Jos tykkäät opiskella kirjoista, niin ei siitä varmasti haittaakaan ole. Mutta ihan vaan aloittamalla rohkeasti pääset varmasti nopeasti jyvälle. Jokaisella on tästä varmasti oma mielipiteensä, mutta mä oon aina yksinkertaisten koneiden kannalla. Mitä vähemmän kaikenmaailman krumeluuriompelutikkivaihtoehtoja - sen parempi. Perusompeleilla pääsee perusompelussa tosi pitkälle. Toivottavasti aloitat ompelun!

    mustakissa, Laura ja Mun Tekemä: Kiitos ja kivaa kun kommentoitte! :)

    VastaaPoista