27 heinäkuuta, 2012

Yllätys ♥

Sain ihanan yllätyksen tänään postipojalta. Jos jotain asiaa en ikinä kadu, on se tää blogi. Oon tutustunut niin upeisiin ihmisiin tätä kautta. Olen joskus aikapäiviä sitten löytänyt Mian kaupan etsystä ja hehkuttanut Mian ihania tuotteita täällä blogissani.
Sen jälkeen oon tutustunut Miaan "sähköisesti" enemmänkin, saanut apua etsy-kauppani kanssa jne.. No, tänään sain Mialta suloisen tsemppilahjan. Miten ihana tyyppi!!!
Oli ajatellut, että kun niin stressaan ja jännitän töihinpaluuta ja tulevaa muutosta, niin tekee mulle pienen yllärin. Oon ihan liikuttunut ja erittäin otettu. Kiitos Mia! Oot mahtava! ♥♥♥

Mian upeita töitä ja vähän muutakin pääsee ihastelemaan blogissa ja ostelemaan TÄÄLLÄ. Mian kaupassa näytti olevan vielä heinäkuun ajan tuotteita alessa, joten kannattaa mennä pian! ;)




I got a lovely surprise today. If there is something i´ll never regret - it´s creating this blog. I´ve got to know so many awesome people through this. Long time ago i found Mia´s shop in etsy and introduced her work here in my blog.
After that we´ve been in touch via internet, she´s helped me with my etsy shop etc.
Well, today i received this cutest little cheer up gift from her. She had thought, since i´m so worried and excited, stressed and mixed up about returning to work after being 5,5 years at home with my kids, she would make me a little surprise gift. What an amazing human being! Thank you Mia! I love you!! ♥♥♥


You can find Mia´s blog HERE and buy her incredibly cute products HERE. There´s a July sale in her shop at the moment so go quickly! ;)

3 kommenttia:

  1. mä löysin mian kans jo aikoja sitten etsystä ja hänen hahmot on tosi ihania <3

    VastaaPoista
  2. Kiitokset, kiitokset kauniista sanoistasi, Nova! Ihanaa kun posti-kusti kuljetti lintuset sinulle näin nopsasti, ja jos hymyilytti, osui nappiin :)

    Aurinkoa viikonloppuusi!

    Terkuin Mia

    VastaaPoista