10 kesäkuuta, 2014

Huhuu sinä voittaja!?!

LauraLuminaa!! Sinua odottaa arvontapalkintooo! Odottelen yhteydenottoa vielä tämän viikon loppuun saakka ja sen jälkeen arvotaan isolle Jakten-pussukalle ja tekemälleni huiville uusi voittaja, mikäli LauraLumina ei voittoaan huomaa. 

Kuva ei liity mihinkään, on vaan kaunis ja napattu TÄÄLTÄ.

P.s. Kiitos kaikille ihanille, jotka kerroitte pupukokemuksianne mulle! Kyllähän se piskuinen papanamasiina meille muutti. <3 Kuvia tulossa pian. ;)


Just yelling after the other winner of my giveaway. If i cannot reach her until the end of this week, i´ll announce the new winner here soon. 

Beautiful hot air balloon picture has nothing to do with anything and is from HERE.

Btw.. We did take that little rabbit posted below. Pics coming soon. ;)

4 kommenttia:

  1. Mulla oli kani postaus mennyt ihan ohi, aivan valloittava pieni pupunen, paljon onnea uudesta perheenjäsenestä, meillä on kaksi kania ja on ne vaan niin herttaisia ja ihanan hellyyttäviä tapauksia tarvitsevat rakkautta ja huolenpitoa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oo, ihanaa! Mulle saa kertoa kaneista kaikkee, oon ihan hullaantunut. :D Mun pitääkin mennä sun blogiin etsimään pupukuvia! :)

      Poista
  2. Sähköpostia laitettu Nova Melina :) Kyllä vieläkin hymyilyttää, mikä ihana yllätys!

    -LauraLumina

    VastaaPoista