08 toukokuuta, 2016

Loistava Äitienpäivä

Nyt täytyy sanoa, että oli yksi parhaista Äitienpäivistä tähän saakka. Jo aamu alkoi mahtavasti, kun sain ihanilta lapsiltani itsetehdyt kortit ja Isla oli tehnyt mulle myös timanttitaulun - ja käynyt eilen vielä ostamassa mulle kaupasta mun lempparisuklaalevyn. Mika teki meille pizzaa aamupalaksi, jonka sitten nautiskelin parvekkeella tehden samalla kesäisiä rannekoruja auringon lämmössä, kissan kehrätessä vieressä. Kuulostaa ehkä jo imelältä, mutta totta silti. :D




Tein meille mustikkapiirakkaa, sekä mun bravuurin, eli superhelpon tuunatun mutakakun:

Rainbown (laktoositon) mutakakku pakasteesta, levitä sulaneen kakun päälle Lemon curdia, kermavaahtoa ja tuoreita mansikoita. Siinä se! Ihan megasuperhelppo ja NIIN HYVÄÄ!! No, näitä sitten herkuteltiin pitkin päivää. Ja mun äiti on tietysti ollut meillä myös viime yön, jotta pääsi heti aamusta mukaan juhlimaan.





Illalla mentiin vielä palstalle grillailemaan ja nautiskelemaan lintujen lirkutuksesta ja ilta-auringosta. Nyt mua odottaa vielä luvattu niska-hartiahieronta, eli oikeesti, ihan täydellinen päivä!

Toivottavasti myös teidän Äitienpäivä oli täydellinen!!

P.s. Kuvissa näkyvät Libertyn kankaat (klik): Margaret Annie, Karter ja Garden Wonderland. Mallailin eri kuoseja ja mietin minkä haluaisin meille kesä-pöytäliinaksi. Nää on kyllä kaikki niin ihania!!!



Nää valkosipulit kuvastaa aika hyvin mun viherpeukaloa... Istutettiin Niilan kanssa syksyllä koko laatikko niitä täyteen, ja kappas, sieltä selvisi hengissä viisi hapsua! :D




I just had the most perfect Mother´s Day. I hope you did too! I have to go now since my neck and shoulder massage is waiting, but please do use the translator if you are interested of what i wrote (nothing special really). :)

2 kommenttia:

  1. No mutta huippu päivä on ollut :) Meillä painoi hieman väsymys kaikkia, aika raskas yö takana. Mutta kyllä päivästä tuli hyvä siitäkin huolimatta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli kyllä! :) Onneksi sinullakin oli väsymyksestä huolimatta kiva päivä! Se kyllä vaikuttaa yllättävän paljon kaikkeen jos on huonosti nukuttu yö takana.

      Poista