02 elokuuta, 2013

ArvOnNan VoiTtaJaT!!!

Saatiin kun saatiinkin arvottua, vaikka aika tiukille meni, kun mun pikku apulaiset oli ihan väsyneitä kun päästiin kotiin ja iltapalan yhteydessä jotenkuten tää sit tehtiin. :)

TattaDaa.......Siistei Juttui kassin itselleen voitti: Anselmin Uutistoimisto! ONNEA!



Kuten kerroin, tein kolme pikku ylläriä vielä arvontaan mukaan ja tässä ne on, avaimenperät/riipukset kassiin tai mihin ikinä. Pohjakangas on Japanista tilattua pellavasekoitetta ja päälle oon painanut kuvia.


Home-avaimenperän voitti: Pia - jotain tekemistä! ONNEA!



Go! -avaimenperän (josta kuvassa näkyy vain takapuoli) voitti: Ehtoisa emäntä! ONNEA!



1-2-3 avaimenperän voitti: Hanna - Tyttötrion talosta! ONNEA!



Ottakaahan tytöt muhun viikon sisällä yhteyttä sähköpostitse ja kertokaa osoitteenne, niin laitan postia tulemaan! :)

Kiitos kaikille osallistuneille! Moni teistä jätti osallistuessaan mulle myös mieltä lämmittäviä viestejä ja olen niistä todella kiitollinen. Hymysuin niitä lueskelin, kun teidän nimiä paperiin kirjoitin. Kiitos kun ootte siellä!
Saanan kommentti oli mun mielestä erityisen ihana, koska se aika hyvin tiivisti sen mitä itse toivon, että blogini olisi juuri sitä, mistä itse pidän ja toivon, että pysyn tyylilleni uskollisena. "Tykkään sun blogista valtavasti, vaikka tosi harvoin tuleekin kommentoitua. Tykkään, kun aiheesi ovat omanlaisia...siis juuri sellaisia, mistä itse tykkäät pitävän."

Aina silloin tällöin blogiani on kyselty eri portaalien alle, mutta olen päättänyt kulkea omia polkujani. Se sopii mulle parhaiten.

Nyt lähden tästä rentoutumaan tohon sohvanpohjalle ja avaan vielä hetkeksi telkkarin. Gott natt! :)

P.s. Muistakaa Teippitarhan lukija-ale -15% kaikista ostoksista sunnuntaihin saakka koodilla: NovaMelina! :)

6 kommenttia:

  1. Kiitti Teippitarhan alekoodista - olin juuri aikeissa tilata teippejä, kun teen ehostusta eteiselle, ja huomasin koodis. Osu ja uppos! p.s oh, tuo paljettimyssy...!

    VastaaPoista
  2. Hei upeeta laitan sähköpostia:) kiitos kivasta arvonnasta ja mikä ihana paljetti myssy!

    VastaaPoista
  3. Hieno juttu, kiitos paljon, avaimenperä näyttää hienolta!
    Sun blogi on tosiaan ihan oma, värikäs maailmansa. Ihanaa väri-iloittelua, olet todella taitava käsistäsi!! :)
    Laitan sulle sähköpostia tänään myöhemmin!

    VastaaPoista
  4. Onnea ihanien palkintojen voittajille!

    VastaaPoista
  5. Eikä oon ihan ihka onnessani <3 Niin SIIISTI juttu tämä :)! Pistän sähkistä tulemaan :)!

    VastaaPoista
  6. Oi jee sentään! Laitan postia tulemaan :)

    VastaaPoista