10 heinäkuuta, 2011

Pikku pussukka

Kesähelteiden tultua olen huomannut, että mulla on selkeä puute mun laukkuvarastossa. Suurin osa mun kesävaatteista ei sisällä taskuja, joten aina lasten kanssa ulkoillessa tai muuten, kun mukaan tarvitsee vaan avaimet, puhelimen ja kukkaron oon raahannut hölmönä tavallista kassia missä pikku tavarat vaan hölskyy pohjalla.

Eilen sain sitten aikaiseksi tämmöisen pikku pussukan johon mahtuu just kolme edellä mainittua ja vielä jotain pientä lisäksi jos haluan. Mulla oli jäänyt pieni pala tätä ihanaa japanilaista kangasta Islan tilkkutäkistä jonka tein aikanaan ja nyt vihdoin löysin tälle hyvän käytön.

Odottelen innoissani että maailmalta saapuu taas ihania täydennyksiä mun kangasvarastoon. Ajattelin tehdä muutaman tällaisen myös myyntiin. Uudenlaiset, kevyemmät kotitossut on myös työn alla. Niistä pian lisää. :)



Yesterday i grabbed myself by the neck and made this little pouch - which is just perfect for me. I can fit all the small things mentioned above + little extra and don´t even have to think about carrying them.
I´ve also been saving this cute piece of japanese fabric, waiting to figure out where to use it. This was the perfect place for it.

2 kommenttia: